11 Aralık 2012 Salı

Sürünüyoruum

- seni oralarda hasta mı ettiler? Oysa sana iyi baksınlar demistim.
- efendim? Evet fena grip oldum
- çorba gondereyim? Evini tarif et.
-gerek yok hallediyorum.
-ısrar ediyorum sesin kötü geliyor
-ısrarla hayır diyorum bende!!!!
-bak 10 gundur seni görmek istiyorum ama..
-ama?
-izin vermiyorsun . Tatlı mesafeni hep koruyorsun.
-inan nefes alamayıp konuşamıyorum kapatalım mı?
-ok sen ararsan konuşuruz. Bye bye

.………
Wooohoooo rest mi yedim yani?
Kim bana hastayken pamuk gibisin her söyleneni yapiyorsun demisti? Bildigin bi siktirgit demedim adama.
Ama gercekten tanimadigim birine aciklayamayacagim bu halimi.
Ee bu haldeyken de en tanidigim en benden olan insanlari istiyorum yanimda....Sag olsunlar kizlar hergun mama tasiuor eve.

Ya hala nişani yazamadim ama valla surunuyorum;(
Yarin ajansda yaziciiim:)

Uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder