14 Aralık 2012 Cuma

işte böyle saçma bir yazı

ve iki haftayı da bitirdik yeni ajansımızda..
Her şey güzel gibi şimdilik biraz keyfi biraz eğlenmeye çalışıyoruz..

Her şey garip garip değişirken benim hayatımda ve etrafımdaki herkesin hayatında değişmeyen bir şey var.Dönüp dolaşıp-susup konuşup-düşünüp boşverip yine aynı yere geldiğim tek bir konu var.
Ne yazmaya dilim var ne de yazmak istiyorum. Sadece şaşırıyorum. Yani bende mi bir tuhaflık var. Lan yoksa hasta mıyım?

Uff neyse düşünemeyeceğim. Bu hafta sonuna şiş bademciklerim ateşten fırtlayan uçuğum ve halsizlikten bu yazıyı bile yazamayacak saçmalıklarımla giriyorum. Akşam çok gitmek istediğim bir konser var ama ben onun yerine muhtemelen evde diziden diziye koşuyor olacağım..

Bu öğlen aday adayının adayı ile yemek yedim.Eğlenceli adam bir diyeceğim yok.Üzerime de çok gelmiyor.Onunla zaman geçirmekte keyifli. Sanırım zamana bırakarak en güzel kararı verdim.Hayır demedim ama evet de demedim ve bunu ona anlattım. Benim seni hayatıma sokmaya karar vermem gerek yada bir gün bakarsın yok olmuyor derim dedim. O da bunları kabul etti. İyi bir arkadaşım var şimdilerde öyle diyorum kendikendime bu adam için. Ama beni asıl düşündüren onu öpmek ona dokunmak gelmiyor içimden..İçimden kimseye dokunmak gelmiyor orası ayrı konu..Yani bu normal mi değil mi  bilmiyorum.Ben aşık olmadan böyle mi oluyordum? Aşık olana kadar görev icabı mı öpüyordum sevgililerimi hiç bir bok hatırlamıyorum. Beni tek düşündüren bu. Yoksa onunla aramdaki iletişimde hiç bir problem yok onunda benden ekstra  bir talebi yok.Bırakın elimi tutup öpmek istemesini yanlışlıkla elime dokunacak diye aklı çıkıyor olurda ben yanlış anlarmıyım diye.Açıkçası bu komedi ile eğlenmiyor değilim.Ama ben bu değilim ki. Ben bi alışveriş merkezinde sevgilisinin poposunu mıncıklayan, yüzlerce kişinin içinde sevgilisini ön sevişme tadında öpebilen bir kadındım. Yani neler oluyor bu işler böyle miydi?

Neyse bu aralar işim dışındaki hiç bir şeyi düşünerek yapmıyorum.Canım nasıl isterse kopturup gidiyorum..En güzeli de bu sanırım.

Ceydanın bu günlerde yaşadığı gibi aslında. Mutluluk onu hiç beklemediği anda vurdu..Öyle tatlı ki bu günlerde..Öyle aşık öyle başka ki.Ona bakarken onun mutluluğuna mutlu olmaktan gözlerim doluyor resmen:)

Şimdilik bu kadar..Bana müsade. Bu hafta sonu bol bol yatıp bol bol saçmalarım size artık.

ucunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder