15 Aralık 2012 Cumartesi

saçmalıklarım isimli kitabım

Demiştim ya her şeyi düşünmeden yapıyorum diye.
Alın size düşünmeden verilmiş bir karar daha.
Yeni yıla Paris te giriyor olacağım.Aday adayının adayı ile. Bunu en yakın kızçelerime söylesem kafayı mı yedin adamla daha öpüşmedin bile diyecekler.Ama şimdilik iki ayrı oda da kalmak üzere olan bir teklife önce hayır dedim.. Sonra ne oldu bende bilmiyorum sikerim dedim ( evet beni kızdıran ve gaza getiren olaylar zinciri yok değil ama burada anlatlmayacak kadar önemsizler)  ve teklifine evet diyorum ama ayrı odalar kısmınıda çok sevdim dedim. Şaşkına dönmüş bir vaziyette bence aslında gelmek istemiyorsun biri seni kızdırmış ama şimdilik sorgulamayacağım vazgeçersen söyle yanımda isteksiz benimle zorla gelmiş bir kadınla 2013'e gireceğime 10 erkekle evde girerim yeni yıla daha iyi dedi. Her zamanki gibi beni rahat bıraktığı için onu bir kez daha takdir ettim.

Orada ne olur ne olmaz bilmiyorum..Yeni yıla Amsterdam da 5 kızla girecekken şimdi onunla Pariste gireceğim. Bakalım daha neler göreceğiz?

Nasıl böyle U dönüşler yapabiliyorum diye merak ediyorsunuz değil mi? Bende bilmiyorum. Ama bu yaptığım en sağlam karar değiştirmeydi sanırım. Az önce ( yazıya ara vermiştim) bildiğiniz 10 kızın arasında bahis açtım.3 kişi gideceğimi 7 kişi gitmeyeceğimi düşünüyor. Valla ben bi bok kazanıp kaybetmeyeceğim ama kızlar şimdiden çok eğlenmeye başladı orası kesin.İçlerinden sadece biri gidersen aşık olup döneceksin ve biz senin o halini çok özledik dedi. Orada susuverdim işte:(

Bu hafta sonunu evde geçirmeye karar verişim bunu uygulayışıma kurban olayım ben ayrıca. Bağışıklılık sistemim zayıflayacak ve bu başka konularda beni üzecek diye korkumdan en eğlenceli partilerin olduğu haftasonunu böyle evde pinekleyerek geçirdiğime inanamıyorum.Ama yarın akşam zincirleri kırıp pazar grubu toplantımızı bakalım hangi fasıllı ortamda yapacağız.

Bu arada koltuğa don-sütyen öyle bir gömüldüm ki sözde iki dk bir şeye bakıp pijamalarımı giyecektim tam 2,5 saattir hem bu yazıyı yazmaya hem de pinterestte salak salak fotoğraf bakmaya takıldım.

uff neyse  kendimden sıkıldım.
Kalkıp giyinip toparlanayım..

sıkıntıdan saçmalayan uzunbacaklibaba







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder