3 Aralık 2012 Pazartesi

Bu Yetiyormuydu?

Denemeden bilemezdim değil mi?
Çok keyifliydi.. Beni sürekli gülerek, hallerime taklitlerime enteresan bir gülücükle karsilik vererek dinledi bütün akşam..
Küfürlerime kadeh kaldırdı.
Rakı içmiyor olmama da O küfretti.
Deli gibi yemek yememle dalga geçti.
Garsonla koyu bir muhabbete daldı..
Türk futboluna tüü kaka dedi..
En önemlisi de gerçekten öyle katıksız anlattı ki hayatını..Mesela garip bulacağım yanlarını gayet rahat söyledi... Ben buyum işine gelirse dedi hatta bir ara rakının dibini görmeden..

Bu ne içtenlik dedim..
Ben buyum uzunbacaklibaba. Bu adamı istersen tanırsın istemezsen sen bilirsin ama etrafındaki adamlar gibi ispatlamakla uğraşamam kendimi. Ben seni tanımayı çok istiyorum dedi. Sustum.. Artık gitmeliyim çok yorgunum 3 saat uyudum dün gece dedim.
Eve bırakmasına izin vermedim ısrar etmedi.

Bu gün hiç bir şey düşünmek istemiyorum..
Hayatımda ihtiyacım olan reelliği bile düşünmek istemiyorum..
Ne istediğimi bilmek istemiyorum..

Tek bildiğim bu adamın son 3 saattir beni normal hayatın dışına aldığı.. Bu yetiyor muydu?

Uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder