28 Aralık 2012 Cuma

Artık 2013 'e Girebilirim

Dün sabah öyle enerji dolu uyandım ki sabah 06:00 da kahvaltı hazırlamaya başladığımda tahmin etmeliydim bu enerjinin bir sebebi olacağını.

Rutin günlerden biriydi. Öğlen sarı kuzuyla yemek yedik..Eskiden aşkından öldüğü ama onu bırakıp Amerikaya giden adamın arayıp yanıma gel dediğini ama evleceğini duyduğunda adamın telefonu suratına kapatıp 5 dk sonra ağlayarak aradığını anlattı. Zaaflarımızından kurtulmamızın şerefine bir kadeh şarap içtik..

17:00 gibi telefonum çaldı. ............... arıyoruz. Donör olarak uygun bulundunuz 4 gün içinde operasyoan hazır olur musunuz dedi bir ses?
Neden bilmiyorum ağlamaya başladım telefonda. Ağlayarak yarından itibaren burada olmayacağımı ama hemen bu akşam gelebilceğimi söyledim. Süper dediler. Bekliyoruz.

Onu aradım neden bilmiyorum. Geliyorum ben yanında olurum dedi. Gittik genel anestezi ile alındı. Uyandığımda sadece uyuşukluk hissi vardı. Ağrım sızım yoktu ve istersem hemen çıkabiliyordum.

Ufaklığı görmek istediğimi söyledim. Ameliyata alacaklardı. Tanıştık ve bana öyle bir teşekkür etti ki hayatımdaki hiç bir erkek babam dışında beni öyle içten öpmemişti..

Tekerlekli sandalyede olmama gülümsedi. Çok acıdı mı dedi yok dedim hep uyudum..
Bu söylediklerimin hepsi toplamda 6 saat sürdü. Ben onun ameliyat çıkışını bekledim heyecanla.. Başarılıydı kelimesini duyup uyuşuk ayaklarım ve ben ayrıldık hastaneden.

Kızlara bırakmasını istedim gece ne olur ne olmaz.. Kızçeler şokta biri çığlık atar öteki ağlar..
Bu sabah yine 06:00 da uyandım. Aradan geçen 24 saatlik sürede verebileceğim  en güzel hediyeyi vermiştim.. Abartmıyorum ve iddaa ediyorum hayatımın en doğru beni en mutlu eden kararıydı. Ve alabileceğim en içten öpücükle artık 2013 'e girebilirim.

uzunbacaklibaba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder