12 Aralık 2012 Çarşamba

Bir Ankara Nişanı

Oldum olası isteme-söz -nişan -düğün olaylarıdan nefret ettim.
Prosedür oluyorsa bir şey hemen ortamdan uzamak en büyük adetimdir.Tabii ki yakınlık derecesi sebebi  yada deli gibi eğleneceğimi bildiğim için  katılmak durumunda kaldığım sayısız düğün oldu orası ayrı.Ama 30 yaşında bir kadın olarak bir tanesi hariç ( en altta) hiç birine bile ayyyyyy diyip salya akıtmadım,özenmedim.

Birlikteliklerin artık evlilik  nişanesi  ile onurlandırılması kısmınında gereksizliğine artık bütün kanım canımla inanır oldum. Artık kimse beni evlilik kurumunun onursallığına inandıramaz öyle de katıyım bu konuda. 

Ben böyle inançlarımla konuşadurayım etrafımdaki kızçelerimin prosedürsel şamataları süredursun. Çocuk diye kıçını düşürecek sevgili sarı pipimiz haftasonu gelenekselin ötesinde bir nişanla dünya evine ilk adımını attı. Gündüz protokolden öldüğümüz bir nişanın ardından akşam başlayan ve ertesi sabaha kadar devam eden alkolün su olup aktığı sigara yerine bilimum çeşitli tütünün tüketildiği gülmekten hepimizde karın kaslarının oluştuğu epey eğlenceli bir nişandı. Sabaha karşı ünlü ASPAVA da yenilen yemekleri anlatamayacağım çünkü hepimiz farklı bir şey yediğimizi iddaa ediyoruz.Kimi dürüm diyor kimi çorba kimi cacık hatta hamburger yediğimizi iddaa edenlerde yok değil..Öğle kimse bir bok hatırlamıyor.

Diğer Ankaralı kızçemde kaldığımız haftasonun diğer tarafıda ev sahibesi anne-babanın kapıdan ilk girdiğimiz andan çıktığımız ana kadar bizi sürekli bir alkol sınavına tabii tutar gibi içirmesi oldu.İlk akşam kutlama şampanyası sabah akşama hazırlık likörleri vs vs derken cidden bir 15 gün içmesem yeter de artar bile..

Damat beyin bekar ordusu arkadaşlarını hiç anlatmıyorum bir ara kafalarını Ankaranın soğuk ve karlı kaldırımlarına vurasım gelmedi değil..

Ama her şeyi ile (bana hitap etmese de) güzeldi..Eğlenceliydi..Bir kere insanın en sevdiklerinin olduğu her yer güzel değil mi zaten?

Daha nişan bitmeden bir hafta önce nişanlanan denizlerin arasından bir tanesinin düğünü için haziran kaç biletleri pazar günü alındı bile..Bu yıl benim nedime ve teyze olma yılım ilan edildi bence..:)

Olurda bir gün beni evliliğe ikna edebilecek bir cengaver çıkarsa sadece ve sadece tek şartla düğüne ok derim..Bozcaada da olursa..ki ona da kimse yanaşmaz bende kurtulurum o güzelim ilişkiyi bertaraf etmekten..Aynı evde yaşamak neyimize yetmiyor?

nişan no:2 ile 2012 yi kapatıyoruz.

PS: anılar..güzel anılar..en sevdiklerimle kötü bir boku hatırlamıyor olmam bir gün yarayacak işime inanıyorum..

uzunbacaklibaba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder