17 Aralık 2012 Pazartesi

Şimdi Ne Olcak?

Aklıma gelenleri paldır küldür yapmaya başlama konusundaki azmimi sikiiiiim.Anlayacaksınız yazımı okuyunca baştan neden küfür ederek başladığımı.

Dün sabahtan süper bir aile kahvaltısındaydım.Ceydanın ablasında saatlerce güldüğümüz süper bir pazar başlangıcı oldu. Sonra oradan ayrıldık ben biraz alışveriş yaptım koşu ayakkabısı vsvs derken kuaför randevuma tabii ki geç kalıp azarı yedim.Ama ne yalan söyliyim yağmuruda yiyip solucan gibi gittiğim kuaförden bildiğiniz Nefertiti gibi çıktım yemin ederim.

Kanser teşhisi konulan babası için 15 gündür koşturan ve benim bir türlü telefona gitmeye ikna edemediğim elim yüzünden görüşemediğim arkadaşımı aradım.Onunla oturduk 1-2 saat. Benim her trajediye kahkaha ile yaklaşan halim ona iyi geldi biraz. Sonuçta aynı takımdaydık artık.. Tek farkım ben aynı takımdan jubilemi yapmış olmamdı ama hala o takımın en iyi fanitiği idim. Babamı çoktan beni beklemesi için göndermiştim.. O ise bu takıma yeni transfer olmuştu.

Günün sonunta tipik ekiple yine mangal partisi yapacağımızdan bütün negatif enerjisini almaya çalıştım nasılsa benim zuzular beni yine gülmekten kusma aşamasına getirecekti.

Sonra ekiple saat konuşurken o bitmek bilmeyen whatsup geyikleri ile biri dedi ki. Şu arkadaşını da çağırsana.Madem Paris e gideceksin bizi ekip ee bir bakalım. Onlar ile olan Amsterdam ı ektiğim için ne deseler yapıyordum. Ki benim yüzümden 5 kişilik ekip iki kişiye düşmüştü:(

Hem dedim kendikendime evet bir adım atmalıyım madem onunla Paris e gidiyorum. Bu ekip in onaylanması şart! Ceyda kıyametleri koparsada akşam yanımda oturuyordu şahs-ı muhterem.

Her anı anlatmak istesemde dilim varmayacak. ilk yarım saat iyiydi hatta fazla iyiydi.Ceyda bile 1 cümlecik de olsa konuştu. Masadaki erkekler ile muhabbet etmeye başladı. Ama benim ukalalığına doyamadığım sigaracı kuzum tabii ki sigara içmiyor olması ile epey komik bir şekilde uğraşmaya başladı konu ordan oraya gayet komik bir haldeyken ve ben tamam aklına geleni yapmaya devam et go go go  diye kendimi cesaretlendirmeye devam ederkeeeeeeen hay ağzıma edeyim wc ye gitme gafletinde bulundum. Döndüğümde sigaracı zillim sinirden kıpkırmızı yeşil gözleri ile adamı yemek üzereydi. Ne olduğunu anlamadım ama şahs-ı muhteremin saçmalamalarını duymam çok geç olmadı. Ceyda whatsupdan telefonuma tecavüz etmişti bile. O esnada şahs-ı muhterem  bana dönp izin istedi wc ye gitti. Allahım öleydim daha iyiydi o konuşmalara maruz kalacağımaaaa. En sessisimiz artist yönetmen bile uzunbacaklibaba yok canım benim dedi. Ceyda ki görüp görebileceğiniz en kibar insandır bana dedi ya gönder ya biz hepimiz gidiyoruz.
Şahs-ı muhterem geldi. Kulağına eğildim senin gitmen gerekiyor çünkü ben kalkacağım birazdan sigaracının midesi iyi değil dedim. Ben götüreyim sizi dedi yok dedim sen git ki rahat edebilsin senin yanında rahat edememiş. İzninizle benim kalkmam gerek yarın bir ihalem var dedi.. Tabii ki masadakilerin değil onun gitmesini benim istediğim gerçeği ile özgüveni ile kalktı masadan. Ben kıpkırmızı.. Önümde bulduğum ilk rakı bardağını fondip yaptım ki ben rakıyı şalgamla 8 saatte ancak içebilmeye başlamış bir insan evladıyım.

Masada herkes bana affet ama ile başlayan cümleler kurmaya başladılar..Haklılardı işin kötüsü..Önce kızdım onlara  ama sonra hak verdim..O masa uzun süredir 15 günde bir toplanır ve daha hiç gerginlik çıktığını görmedim ki ne yeni sevgililer ne eski sevgililer nekavgalı çiftler geldi o muhabbete.
Sabah Paris detaylarının olduğu bir mail gelmişti.Hala okunmayanlar klasöründe zavallıca duruyor yanına eklenen 3 mail ile birlikte. Olur böyle şeyler dedi artist sıkma canını çocuğun biletini de kesme sakın belki bizim yüzümüzdendir dedi ama o esnada masadaki herkes beni bırakıp yönetmene çullandı:(

Öyle içim daraldı öyle içim şişti ki anlatamam.. Ama 20 dk sonra yine masa eski masaydı..Kahkahalardan kusmak üzereydik.Herkes kendime geleyim diye uğraştı ve ben eve dönerken normale dönmüştüm. Ama aklım bende değildi. Nasıl uyudum bilmiyorum..O arada bi mail attım buraya iki cümle yazdım onları hatırlıyorum..

Şimdi ne olacak?

uzunbacaklibaba





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder