6 Aralık 2012 Perşembe

Güzel Yalnızlık

Yeni olan şeyleri çok sevmiyorum..
Hatta hiç sevmiyorum..Ayakkabılar hariç:)
O sebeptendir ki yarın bir hafta olacak yeni işime bir türlü alışamadım hatta ve hatta acaba bıraksam mı diye bile düşündüm.Ama sonra bok yeme otur dedim şimdilik oturuyorum.
Nasıl diye soranlara bilmem iş işte diyorum..Bakalım asıl istediğim deli gibi sadece onu yapmak istediğim işe ulaşmama kaç yıl var..

Nasıl uykum var bu aralar. Yetişemiyorum amına koyayım..Hem arkadaşlarımı çok seviyorum hem de hepsine yetişemeyince sinir oluyorum. Kendime özel bir halt yapamadığımı fark ettim.Vakıf-proje-kardeş ziyareti o bu derken yok anasını satayım spor yapmadığımı fark ettim 20 koca gündür!!Spor yapmayınca da sanki boşu boşuna yaşıyormuşum gibi geliyor.Sanırsınız olimpiyatlara hazırlanıyorum..

Beni sürekli okuyanların yeni adayımızı merak ettiğini biliyorum ama inanın anlatacak bir şey yok.Sadece eğlenceli birini tanıdım gibi hissediyorum. Hiç umulmadık bir yerde arayıp başına gelen br şeyi anlatıp beni kahkahalara boğuyor 3-4 gündür. Buluşalım demiyor romantik takılmıyor. Ama sen nasılsın günün nasl geçiyor demeden asla kapatmıyor bir güzel dinliyor sormasam da yorum yapıyor eğer anlatmassam offff sıkıcısın diyip gülüp kapatıyor telefonu ama asla neden sen aramıyorsun demiyor. Aramakta gelmiyor aslına bakarsanız. Ben bu halimi hatırlıyorum çok çok çok seneler ncesinde..Aman aman diyip susuyorum..

Neyse şimdilik hala kendi hayatıyla ne yapacağını bilemeyen güzel bir yalnızlık içindeyim..Sevdim de bu halimi..Ama sadece birini gerçekten çok sevdiğim halimi özledim..

uzunbacaklibaba




2 yorum:

  1. Dubai'ye taşındın mı yeni iş için? Hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  2. Hayir Tasinmadim. Her sey biraz garip gelisti. İstanbulda is degistirdim.

    YanıtlaSil