7 Aralık 2012 Cuma

babaaaaaaa

Amına kodugumun rüyalarından fenalık geldi yemin ediyorum.

Babamı asla eski sevgilimin olmadığı bir rüyada göremiyorum.Yok adam gelmiyor!! Oysa onu rüyada görmek öyle güzel öyle gerçek ki. Aynı hayatta olduğu zamanlardaki gibi beni havalara fırlatıyor küfrediyor saçlarımla oynuyor. Ama yok illa eski sevgilimle aynı rüyada ve kanka modunda geliyor bu bir senedir. Ve sürekli sen bu adama yanlış yapmaacaktın diyor ulan amk adam ağzıma sıçtı!! Sevmiyorum dedi daha ne desin laaaan.

Off tabii ki her rüyada anlatamıyorum babama adamın beni sevmediğini içimden üzülmesin istediğim için hep ben başkasını seviyorum diyorum her rüyada ağzıma sıçıyor başka bir adamı istemiyorum diyor.
Bildiğiniz ya ben kafayı yedim ya babamın diğer tarafta yapacak daha iyi bir işi yok tövbe tövbe...

Hayır yeni biri hayatıma girdiğinde ne olacak ne bok yiyeceğim? :) Valla onunda rüyasına girip rahat bırak lan kızımı falan der yapar yani manyak adamdır kendisi..

uzunbacaklibaba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder