21 Aralık 2012 Cuma

hayat kısa

Bir gariplik yok mu?
13 ay olmuş ve biz hala dün gece hiç bir şey olmamış gibiydik..
Aklıma hiç bir şey gelmedi yanındayken..
Hiç umrumda olmadı sürekli çalan telefonlar..
Sabah ayrılmış gibi günümüzün nasıl geçtiğini nasıl bu kadar hiç bir şey olmamış gibi konuşabiliyorduk..
Bir şey var ikimizimde bilmediği..
Sanki tarih şubat 2011 gibiydi.
Bir gariplik yok mu bunda?

Ne kadar inkar etsen benimle olan her şeyi öyle özlemişsin ki..
Ve benimle olduğun gibi kimseyle olamayacağını deneyerek de gördüğün için de öyle emin ki içim bu konuda..

Ben çoktan kabul ettim.

Hiç bir şey düşünmüyorum..Hiç bir şey istemiyorum..
Sadece elimizden kayıp gitsin istemiyorum dün akşam gibi akşamlar...

Yılbaşındaki Paris seyahati ne olacak acaba? Şimdilik gidiyorum gibi duruyor ama bakalım benim sağım solum belli olmaz biliyorsunuz.

hayat kısa kuşlar uçuyor...

uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder