22 Aralık 2012 Cumartesi

2013

Yahu ne oluyoruz?
Her şey neden bu kadar hızlı ve garip gelişiyor?

Bu akşam ev ev değil bildiğin mahalle muhtarlığı gibiydi.
Gelen giden.. Gelen gitmeyen..
Mesela şu an mutfakta birileri var ve ben sadece 2 kişiyi tanıyorum. Sıcak şarap yapmaya çalışıyorlar.
Ben malum hareket kabiliyetim wc ye gitmenin ötesinde değil..

Ceyda dayanamadı geldi.Halimi görüncede beş saat bu defa beni sevdiği için üzdüğü açıklamasını yaptı. Mümkünse artık birileri beni sevmese. AMK her seven ağzıma sıçıp sıvıyor..

Vizen var mı dedi? Var dedim. Ok dedi elime bir zarf uzattı. Yeni yılda buda değilim ama kimle nerede olduğumu 1 Ocak sabahına kadar söylemek yok:) 

Neyse bu laf salatalarının dışında bütün akşamdır beni hafif hafif içirdiler. Oysa alkol almam yasak..
Dışarı çıkamadığımı duyan herkes eve geldi. Benim evim göt kadar yahu...

Hasta yattığım için her şey mübah ya şu an bilgisayarın elimde olmasınada ses etmiyorlar ki zaten hepsi mutfakta sigara içiyor.

Düşüncelerim birbirine girmiş durumda. Ama uzun zamandır düşündüğüm ve çözemediğim iki konu kokuşmuş bir ölü gibi önümde.. Ben çomakladıkça acı çekiyorlar gibi duruyor ama bir süre sonra hareketsiz kalıyorlar.

Overthinking denilen bir şey var ve ben bunu sanırım doz aşımı halinde yaptım. Son 1 aydır hiç bir şeyi düşünmeden yapmaya çalışmamda bu yüzden sanırım. Ama bu gün Kubi nin dediği gibi. Hareketsiz de kalacağım artık.. Ne anlatmaya çalıştığımı sanırım anlamadınız ama neyse...

15 dk ara verdim yazmaya. Neden mi?
Kapıda davetsiz bir misafir vardı..
Ahh bu arkadaşlarım ahh bu üzüldüğümü gördüklerinde paniklerinden ne bok yiyeceklerini şaşıran çatlaklarım..

Sizin yüzünüzden hayır demedim ki adama. O adam the one değildi. Hepsi bu!! Ben bir boşluk doldurma yarışında sandım kendimi hepsi bu..Bu yüzden de hareketsiz kalmaya karar verdim..

Eve almadığımız misafirin getirdiği işkembe çorbaları da ayrı güzelmiş.
Tamam kabul ediyorum orospunun tekiyim...

uzunbacaklibaba ( sakat olanından)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder