22 Aralık 2012 Cumartesi

Sıkıldım..

Bütün geceyi kolumda serumla gecirdigime mi yanayim yoksa Ceyda ile şu an aramizin bozuk olmasina mi?

Dun gece tam kabanini asiyordum ki oylece kaldim sabahtan tutulmaya baslayan boynum top noktasina ulasmisti. Nasil hastaneye gittigim kismi tam bir trajedi;(

Ceydayi aradim gelmedi sevgilisini gonderdi. Hala çok kizginmis bana.

Seni kurbaganin yanindan geldigin halde gormeseydim bu kadar buyutmeyecektim diyip durdu butun aksam. Sen cok eglenceli bir kadinsin ama kurbaganin yanindan geldiginde sanki uzerine peri tozu serpilmis gibiydin. Ama seni o adamla (yani aday adayimla) yanyana da gordum tedirginlikten olecektin bunu kendine neden yapiyorsun diye bagirdi butun aksam.
Kurbagaya git yapis demiyorum ama demekki senin seni o hale getirecek birine sans vermen gerek dedi. Aslinda ona kaldan kurbaga ile ben su an hayatlarimizi harciyoruz..

Yataktan kalkamiyorum tek hamlede hala ama geceki gibi degilim.
Sabahda hastahaneye gittim. Doktor neye bu kadar sinirlendinde sinirin bir kopru kivamina geldi diye dalga gecti benimle..

Eee Parise gitmiyorum Amsterdami iptal etmistim ne bok yiyecegim 2013 un ilk dakikalarinda?

Uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder