9 Ağustos 2012 Perşembe

8

Uzun ama uzun zamandır bu kadar gülmemiştim..
Dün geceki kadar yani..
Aklımda fikrimde hiç bir şey yoktu..
Sadece karşımdakinin söylediklerinin içindeki kahkahalarım duyuyordum..
İnsanların bana nasıl baktıklarını görmeme gerek yoktu hissedebiliyordum..Karşımdaki adamın gözleri her kahkahamda daha da parladı..
Öyle kendiydi ki..
Zaaflarından,egolarından,en sevdiklerinden,  en yapamadıklarından öyle içten bahsetti ki..

Ben bütün gece güldüm..Ki en çok konuşan tabii ki bendim..

Oysa ben dün gece Bebekte kızlarla buluşacağımı sanarak gitmiştim..
Gittim bekle bekle bekle..Tam delirmek üzereydim ki hey naber dedi biri.Baktım ki bizim eniştenin  bahsettiği M. Bu ne güzel bir tesadüf diyerek oturdu karşıma.Kızları bekliyorum dedim.Tamam dedi bende arkadaşlarımı bekliyorum şarabına eşlik ederim ..Tabii ki dedim. Ve ben 10 dk sonra gülme krizindeyken itiraf ediyorum kızlar gelmeyecek  ben sabredemedim haftasonuna kadar çok ısrar ettim sarı kuzunda bana dayanamadı dedi. (Ben de diyordum zaten dün görüştük bu gün ne krizi olduda aniden kurulu topluyor bu sarı çiyan die.) Önce kızdım ben sevmem böyle şeyleri dedim.Toparladım ki; Sana benimle eğlenebileceğini başka türlü anlatamazdım..Kalbinin dinlenmeye ihtiyacı olduğunu biliyorum ama ben senden şimdi kalbini değil sadece anını istiyorum dedi..

Ne yalan söyliyim  etkilenmedim değil.Elimi uzattım peki o zaman anlaştık kimse kimseye asılmayacak dedim. Ben sözümü tutarım ama bence sen tutamayacaksın dedi ve güldü ukalaca..Gülümsedim ve acıktım dedim..Sipariş verelim..

Doğru yerdeydi..Kimseye kalbimi veremeyecek kadar yorgundum..Ama anımı verebilirdim..

Ve ilk defa hiç suçluluk duymadan sanki sevgilimi aldatıyormuşum gibi hissetmeden gözlerime bakarken deliren bir adamla çok da keyif alarak 2-3 saat geçirdim..

uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder