6 Ağustos 2012 Pazartesi

3

Bu gün bana aptal aptal asılan ve hayırdan anlamayan adama off yeter be taşınıyorum ben burdan yeter bir git diye mesaj attığıma hala inanamıyorum..Bana böylede saçma şeyler yazdırabilen birinin bana asıldığına hiç inanmıyorum.Yakışıklısın ,kariyerlisin bi git adam..Git de çıtır, seni bir halt zanneden hatunlara asıl!!Off be ömrümü yedi  1 aydır!

Ok ok sakinim.Azıcık kendime geldim sanıyorum yüzdeyüz.
Zaten gerginim nasıl olacak nasıl söyleyeceğim herkese diye.Offff offf her şeyim ayrı dert..
Şundan bir ay öncesine kadar önümüzdeki 3 ayın planı hazırdı.
1 Çeşme-1 Gap ve  1 adet de NY tatilimin dışında ki bunlar hala yapılacak kendime araba bakıyor koliler içinde yaşadığım evimi bir an önce değiştirmeye çalışıyordum.
Vakıf da biten sorunlardan sonra güzel güzel çalışıp çocuklarımla eğleniyordum..
Gelişen ve büyüyen  proje 01 için heyecanlanıyordum hatta bu projeyi yapmak istemediğime bile karar vermiş nasıl devredeceğimi kara kara düşünüyordum .Ki artık düşünmüyorum..:)
Şirkette ki yeni görevim için kocaman bir parti vermekde planlarım arasındaydı..

Her şey teklifin bir kere daha gelmesi ve tek görüşmede bütün pürüzlerin giderilmesi ile son buldu.ta ta taaaam uzunbacaklıbaba gidiyordu.Çok sıcak en sıcak ülkeyee..Bir yıl orası bir yıl sonra bir avrupa ülkesi. Hayır demem için tek bir sebep olmadığı  gibi bu defa gitmek için oldukça çok nedenim vardı..

Ve gidiyorum..Expadlar için verilen evim..Spor salonu üyeliğim..Hatta Türkiyeye geleceğim ilk tatil biletlerim bile hazır.Etrafımda kimsecikler buna hazır değil onu ne yapacağım  bilmiyorum..
Kira sözlşememi iptal ettim,spor salonu üyeliğimi sonlandırdım.İş yerim ile konuştum
Vakıf için benim uzaktan yönetebileceğim ama vekilen beni temsil edecek birini buldum..
Proje 01 için olmam gereken zamanlarda zaten şimdilik burdayım sonrasını düşünürüz..

Ben her şeyi hazırladım kendimi-aklımı..Ama sevdiklerimden kimsecikler bilmiyor.Söyleyemiyorum dilim varmıyor..Sanırım gitmeme 10 gün kala söyleyivereceğim..Ki kimse sesini çıkaramasın.

Burda istediğim kadar bağırabilirim sanırım.

GİDİYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM :)

uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder