8 Ağustos 2012 Çarşamba

7

Hayatımın en erkek ilgisi altında ezildiğim dönemindeyim sanırım..
Kiminle tanışsam ertesi gün bir şekilde irtibat çabasında..
Ki ben aksi bir elektrik verdiğimi herkese kanka ayağı yaptığımı sanıyordum..
Çünkü şimdilerde ne birini sevecek bir yer var kalbimde ne de birine ayıracak vaktim..
Bu şehirde olmayacağımı bile düşünmüyorum..
Kalbimde yer yok çünkü aklımda yer yok..
Ben her bunu dediğimde önce beni ikna etmeye çalışan biri çıkar ben bir iki ay hayır derim sonra evet..Sonra bir bakmışım aşığım..
Ben öyle kendikendime birini beğeneyim aşık olayım modunda olamıyorum..

Ama geçen akşam yeni tanıştığımız bir çocuk geldi yanıma epey sokuldu kollarımız değdi birbirine.Ne oluyoruz diyordum ki geri çekildi ve sen kolu koluna değdiğinde heyecanlanırsan evet diyecek kadınlardansın ve beim kolum seni etkilemedi çok yazık dedi...

Önce utandım sonra sakince çok haklısın üzgünüm dedim arkamı döndüm...

Dubai cidden öyle biri geliyor ki sana tanıyanın pişman tanımayanın bin pişman olduğu ..

uzunbacaklıbaba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder