7 Ağustos 2012 Salı

4




Başınızın etini yemeye çokça niyetliyim..
Uzun zaman yazdığım blogun devamı gibi olduğu için (ki hayatımın yeni olan tarafının devamı )kim olduğumu neci olduğumu yazmadım..Bilmenize de gerek bence bir süre..

Şimdi benim bir rahatsızlığım vardı.Şükür ki atlattım ama 1 ay önce bağışıklılık sistemim için bir dizi yasaklar geldi.Öpüşmek de dahil karşı cinsle her türlü münasebet yasak.
Zaten sevgilim yok tek gecelikleride ben beceremiyorum ne önemi var demiştim ama abi yasak ya bir kere gıcık oluyorsun! Nasıl yani yapamayacakmıyım laaan diye söylenirken buluyorsun kendini.
Arkadaşlarımın geçtiği dalgaları anlatamam.Benim için gün sayıyorlar resmen:) Uzunbacaklibaba gitti 25 kaldı 75 gün. Anlayacağınız bir şey yasak ya aman yarabbi ondan değerlisi ondan kıymetlisi olmuyor.Böyle söyleniyorum ya yasak bittiği gün aşık olmadığım adamla olmaz havalarına geri girerim.
..............
Bu arada  bir aydır ofise benim sevdiğim ne varsa gönderen gizli adama burdan sesleniyorum iyi ki varsın valla yemediğim kadar erik yedim sayende:)

Ahh ahhh ağlasam gülsem eski yar aklımdan çıkmaz diye bir atasözü vardır ve ben aynı o haldeyim ne yaparsam yapayım gideceğim fikri aklımdan çıkmıyor.Çıkamıyor.Gizli işler çeviremeyen biri olarak elime ayağıma bulaştıracağım her şeyi..

PS: sapığımdan kurtuldum..wooo hooooooooooooo diyor kendisine burdan selamlar gönderiyorum:)

Ne saçma bir yazı oldun olum yaaaa..

uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder