7 Ağustos 2012 Salı

5

X: uzunbacaklıbaba sen her yıl ne kadar röp. fotograf varsa toplardın ya şampiyonluğumuzla ilgili bu yılda kesin yapmışsındır göndersene bize.hem hiç birimizide tebrik etmedin?

ben:şampiyon olduğunuzu bile iki gün sonra öğrendim facebooktan...

................

8 koca yıl ona -onlara  dair ne varsa topladım..Maç biletleri -fotograflar - ropörtajlar -linkler -videolar...Hem de ne büyük bir zevkle..Ne büyük bir istekle..Bütün maçlarına gittim ne büyük bir heyecanla..Hayatımda mutluluktan ağlama olayını ilk Lugano ile  yaşadım mesela..

Şimdi şampiyon olmalarını bile bilmiyorum.Hiç fotoğraf görmedim.Hiç gazete haberi bakmadım..Dikkatimi bile çekmedi sarı-kırmızı..

Ama bunların hiç önemi yokmuş bir de onu anladım..Değersizmiş..Önemsizmiş.. Ben kendikendime çocukça eğleniyormuşum..

Nerden sordun be çocuk fotoydu-ropörtajdı...


uzunbacaklıbaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder