8 Ağustos 2012 Çarşamba

6

Bütün gece rüyamda proje 01 i gördüm:)
10. yılıymış onu kutluyormuşuz.Çocuklar var bir sürü benim en sevdiklerim kızçelerim var.Piştim var Furby im var.Allahım nasıl güzel nasıl eğlenceli.!! Ayy rüyası bile sabah beni pür neşe kaldırmayı başardı..

Dün gece 3 kız balkonda deliliğimizin ve şarapın tadını çıkarırken aklımdaki tek şey arkamda nasıl bırakacaktım bu iki deliyi.Birinin düğün planını yaparken hemde..Bilmiyorlardı ki ben o düğüne misafir gibi gelecektim:( En sevdiğim sarı kuzumun bekarlığa vedasını (ki ibizada yapıcaz:) organize edemedikten sonra offff ogggg:( Önümüzdeki doğum günüme ki 9 ay var:) içimizden biri artık evli olacak:)
Tüm bunları konuşurken onlar beni sarhoşluktan duygusallaşıp düğün muhabbetine ağladım sandılar ama ben onları nasıl bırakıp gittiğime ağlıyordum..
Eniştelerin kralı sarılıp tamam ya almam kızınızı dedi bir anda.Sonrasını hatırlamıyorum sanırım 1 saat ağladım..

oofff uzunbacaklibaba gitmeyi deli gibi isterken bu duygusal buhranlarıda anlamıyorum dedim kendikendime  sonra! Kalkıp kızlara son öğrendiğim aptal bozması sangria çakmasından yaptım sarı kuzunun iki kedisi ile birlikte..Gecenin sonunda eniştecim beni eve bırakırken  ya bizim  M  senden çok hoşlanmış bizim hatunun doğumgününde kızlara söylemedim şimdi olay büyümesin diye ne dersin dedi..
Ben yok artık demişim aniden..Çünkü o gecegece hiç ama hiç bir şey hissetmeden deli gibi muhabebt edip gülmüştük sadece.Eniştecim azıcık kafamı dinlesem ne yalan söyliyim çok eğlenceli çok tatlı biri..Ama bana biraz izin verseniz ben bi kendime gelsem dedim..Orrayt dedi her zamanki muzurluğu ile.Hafta sonuna kadar kendine gel birlikte tekne ile çıkıcaz pazar günü..ve arabadan attı resmen beni..Ya adam gidicem ben diyemedim!

Bu eğlenceli duygusal gecenin ardına gördüğüm o rüya ( ki bütün gece hamileliğinden bahseden bir kardeş vardı yanımda nasıl derin uyuduysam)  öyle anlamlıydı ki.

Ben gitmeye karar verince herkes mi gitme der moduna giriyor  yahu!!! Hem de bir halt bilmeden.Herkes mi gitmemem için sebepler sunuyor hem de hiç bilmeden..
İzin verin gideyim..İstiyorum ben gitmeyi..En azından istemeyi çok istiyorum..

uzunbacaklibaba












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder