10 Ağustos 2012 Cuma

10

Az önce gelen son hazırlıklarınız tamam resmi işlemleriniz tamamlandı mailinde gözlerimin doluvermesi de nedir?
Gitmek istiyorum..
Anılarımdan her yeri başka üzüntü kokan bu şehirden bir an önce uzaklaşmak istiyorum oysa ben..
Sevdiğim insanları arkamda bırakmayı ben istedim..

Ve şimdi  olay ciddiye binip her şey tamamlanınca gözlerimi açıp kapatıp ne anılarımı-ne hüzün kokularımı  ne de gitme fikrimi unutmuş olayım istiyorum..

Kabul etmem gereken şey var ki aslında kaçıyorum..
Neden kaçtığımı çok iyi bildiğim halde bunu itiraf edemiyor gururuma yediremiyorum aslında hepsi bu..

Başka yer yeni insanlar vs hepsi bu kaçışın bir parçası..Her şeyin böyle daha güzel olacağını düşünüyorum.Hem benim hemde hala hayatlarının bir şekilde bir köşesinde kaldığım için rahatsız olan insanlar için en doğrusu bu sanırım..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sabah M . ile karşılaştık Starbucks da.Bu aralar sabahlarımın ve öğle aralarımın tek mekanı bu kahveci.Aylardır okuyamadığım kitaplarımı -makaleleri okuyorum.Ve inanılmaz iyi geliyor.(Beni merak ediyorsanız uğrayın hemen tanırsınız, tabii hangi starbucks olduğuda önemli:) )
Spordan çıkmış bu gün evden çalışacakmış kahve almaya gelmiş.Beni görünce öyle bir şaşırdı ki sanırsınız magazin programında yakalandı.Hayırdır iyimisin dedim.Evet evet de az önce sarı kuzuna seni sordum haftasonu geliyor dimi ben sıkboğaz etmek istemiyorum dedim telefonu kapattım ve sen günaydın dedin  çok şaşırdım bu tesadüfe sadece dedi.Bir yarım saat oturup konuştuk ve ben bir anda ben 1,5 ay sonra taşınmış olacağım.NY dönüşü 10 gün daha burdayım sonra Dubai ye gidiyorum ve bunu kimse kızlarda dahil bilmiyor dedim.Hiç bir şey demedi..
Hayırlı olur umarım ama bu seni tanıma isteğime engel olmayacak bunu merak ediyorsan dedi.Dubai de iş ortaklarım var yardımcı olabileceğim bir şey olursa konuşalım dedi.Şaşırmadım desem yalan olur..Dağınık halde gitmem gerek şimdi dedi .Spordan çıkmış saçma sapan bir şort ve tshirtle öyle rahattı ki.Garip insanı rahatsız eden bir rahatlığı var aslında diye düşündüm.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ve şimdi bitirmem gereken milyon tane işe konsantre olamıyorum bu gitme durumu sebebi ile..Dubai tüm sıcağınla etrafımdaki kalın dokunulmazlık tabakasını eritebilecek misin bakalım?

uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder