22 Ağustos 2012 Çarşamba

15

Nerden başlasam..? Hangisini anlatsam..?

Çok çok güzel çok çok huzurlu bir bayram tatilinden sonra her bir halta hazır bir şekilde geldim yine çöplüğüme:)
Yarısını ailemle yarısını arkadaşlarımla geçirdim..Dönüş yolu da gidiş yolda ayrı kabus ve eğlence bombasıydı:)

Giderken yine İstanbulda yaşayan iki erkek arkadaşımla çıktım yola.Ben sanıyorum ki direk eve bırakacaklar beni.Bir ara dalmışım.Gözümü açtığımda bizim şehr, çoktan geçmiştik ne oluyoruz annem delirecek dedim ama sus sen herkesin haberi var dediler. Ve lise arkadaşlarımdan hiç kopamadıklarımızı Bozdağ da bir dağ evinde buluverdim..Onlara o kadar söylenmiştim ki 30. doğum günüm için bana bir sürpriz yapmaya karar vermişler:) Gece 23:00 dü buluştuğumuzda.Sabah kadar şömine başında( ki o haled dondum) içip zamanın acısını cıkardık.Yeni evlilier-yeni boşanmışlar-bekarlardan oluşan garip ruh halli ekip beni deli gibi mutlu etti.
Sabah hepbirlikte dağda kahvaltı edip evlere dağıldık..
Ama et delisi ve alkol delisi ailem sağ olsun soluğu öğlen yine dağda aldı:)
İkinci günü sabah hadi çeşme dedi bekar olanlar.Ee hadi dedik  gittikKahvaltı ettik biraz güneşlendik ama yok duramadık hadi dedik yine dağa hava burda yakıyor ve bu deli rüzgar insanı cidden deli ediyor.ve ikinci günde dağdaydık..

Dünse artık ben bitiktim.2 yaşındaki kuzumlaydım bütün gün.

Dönüş ise bildiğiniz kabustan bozma lunapark.Çok hızlı geldiler ve ben hiç korkmayan insan deliye döndüm:/ Sürekli bir acıbadem kurabiyesi tıkarak ağzıma susmamı sağlasalarda en son korkumdan avaz avaz şarkı söylüyordum..

neyse..
Böyle işte havara güvere bu bayramda bitti:) Önümüzdeki bayram için planlar yapıldı masucuktan..
kişisel detaylara girmedim..onu da bir ara anlatırım herhal çok kasmayın beniiiii...

uzunbacaklibaba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder