17 Eylül 2012 Pazartesi

yine mi çiçek yine mi arap saçı?

Nasıl anlatsam..?
Nerden başlasamm..?

Projeyi yavaş yavaş devretmeye başladım.Yine bol bol güldük..Yine hatıralar uçtu kondu tepemize..Kestane kabukları..Dökülen kahveler..Çıkılan tatiller..Her yerde edndiğimiz arkadaşlıklar vs vs vs..

Dün bütün gece bu düşüncelerin arasında sunumu yaptım.Ama bittim sanırım.Şu an bıraktıkları yerde uyuyabilirim.Ama ajansda planlamalar vsvs devam ediyor..

Ve sondan bir önceki kısımda tamamlandı Dubai için.5 dk önce istediğiniz madde kabul edildi.Siz son kararlarınızı verin son kez düşünün ayın 29 unda imza için geleceğiz yazmışlar.

Hayır benim anlamadığım neden sürekli bir düşünün ibaresi var amk.!! Evet dedim ya kaç defa evet diyeceğim.Neden sürekli düşünmeme sebep oluyorsunuz? Ama ben bu kadar insanı bırakıp nasıl gideceğim ? Gitmeye neden karar vermiştim şimdi neden zorlanıyorum? Ama hala da gitmenin bana iyi geleceğini düşünmüyor değilim..Aylardır hayatıma kimseyi bulaştırmama sebebim gidecek olmam değil mi?

Bunların hepsinin cevapları bu kadar karışık olmamalı ...

Ama öyle yada böyle verdiğim kararın arkasında durup gideceğim..


uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder