9 Eylül 2012 Pazar

alev tutan kızın hazin sonu

Sunumlar siksin beni emi!!
EN nefret ettiğim şeydir sunum hazırlamak!! Eskiden yani direktör olmadan önce Allahım ne yapacağımı şaşırırdım patron sunum isteyince.Ve bir şekilde kaçardım.Ama şimdi bok kaçarsın uzunbacaklibaba!!
Hoooop ona sunum hooop buna sunum! Yemin ediyorum beynim kaynıyor artık.Ve şikayet edemem hepsi benim bok yemem.
Bu arada farkındayım ağzım lağım yine:/ Ama valla çok yoruldum yahu.Dün caddebostada piknik yaparken bile sunumun sırası falani filanını düşündüm..Neyse yapacağız ve sonra çok güzel çocuklarımız çok güzel başarılarımız 2028 olimpiyatlarında en güzel kızlarımız olacak.Hepsi Ay-Yıldız lı olacak..offf ağlayacağım az sonra çok az kaldı susayım...

.............
Dün akşamdan bahsetmek bile istemiyorum ama yazmalıyım ki rahatlıyım..Çok da güzel pek de güzel anlaşırken ama arkadaşken yani  her şey çok güzelken iş date yemeğine geldi çattı kaçamazdım..Dün akşam Vapianodaydık.Ben istedim oraya gitmeyi.
Her şey çok güzeldi ama ben o esnada tehlikenin farkında değilmişim..Hadi kalkalım dedi kalktık arabaya bindik.Bi anda elimi tuttu ama ben sanki bir alev topunu elime vermişlercesine attım adamın elini.O anı hatırlamak bile istemiyorum.Bir anda özürdilerim ama ne oluyoruz dedi..Tek diyebildiğim affet ama ... oldu. Cümlenin devamını bile getiremedim.İnebilir miyim dedim? Hayır dedi arabayı çalıştırdı ama bir asabiyetli.Bana gelenler bir geldi ; ''ben sana aşığım demedim sen bana aşık olduğunu söyledin zaman ver dedin verdim zaman geçirelim dedin geçirdik evet çok da eğlendim ama sana asla ümit vermedim arkadaştan öteye geçmedik ve sen geldin elimi tuttun hatta bıraksam
öperdin de!! Ama olmadı istedim ama yok!! '' dedim .Ve hareket etmek üzere olan arabadan indim!!
Sonra telefonu kökten kapatıp caddebostan housecafe ye gittim.Bara oturdum.Hayatımda hiç yapmadığım bir şeyi yaptım.Buzlu sek bir viski istedim tek shot da içtim ama nasıl içtiğimi siz gelin bana sorun! Barmen bana sormadan bir çikolata uzattı.tabii hayır demedim:) Size bir içki yapsam dedi ok dedim ve hayatımda içtiğim en saçma görüntülü ama en güzel içkiyi içtim diyebilirim.Arada iki shot jager içtim.ve bütün bir gece o kadar eğlendim ki şuan barmenin karısının annesinin adını bile biliyorum .Eve geldiğimde ne hareket eden arabadan indiğimi hatırlıyordum nede adamın elini alev tutmuşum gibi bırakmamı.Çok da eğlenmiştim çok da gülmüştüm..Ohh iyi ki de yapmışım...

Şimdi ne mi yapıyorum eşşek gibi sunum hazırlıyorum Moda Nero da..

Öperim

uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder