17 Eylül 2012 Pazartesi

oh beee...

Az zamanda kısa işler yapmasını seviyorum.
Bu gün olduğu gibi..

Karar verdim bitti gitti.
Arkasından düşünülecek bir halt yok aslına bakarsanız..

Gidiyorum.Hepsi bu.29 eylülde imzalıyorum.12 kasım da Dubai deyim..

Hep ne istediğimi biliyordum yine biliyorum..

Çok seveyim çok sevileyim istedim sadece buydu isteğim oldu da ama sonunu getiremedik..
sevdiğim işi sevdiğim hali ile yapayım istedim oldu..Hatta kısa zamanda terfiler aldım ve şimdi asıl istediğim şeyi yapmaya gidiyorum..Ailemle hep mesafeli olmak istedim..Oldumda hep her konuda yanlarında ama istemediğim anda bir ağaç kovuğundaydım..
Çok iyi arkadaşlarım olmasıydı küçücükken hayalim bir tanesini bile harcayamayacağım arkadaşlarım var şu an.Sırf onlar yüzünden karar veremedikçe veremedim ya bu Dubai işine..

Ama bitti kafamın içi bembeyaz bir bulut gibi..

Beni seven birini istiyorum,ne istediğini bilmeyen ama beni deli gibi özleyen gözleri olan  birini değil..
Ve artık İstanbul u istemiyorum..Birdaha öylemiydi böylemiydi cümlelerini duyamayacaksınız benden..Gidiyorum..Bu hepimiz için daha hayırlı..

uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder