6 Eylül 2012 Perşembe

sex bir nevi kahvaltı mı?

Evet bildiğiniz üzere sex yasağım bütün hızıyla devam ediyor..
He bu arada ben kesin bunalıma girerim derken aslında yüksek sandığım libidomun aşık olunca harekete geçtiğini fark ettim.
Adam yemekte içime düşecek etmediği iltifat yakınlık kalmıyor ben kendimi garsoooon diye seslenirken buluyorum.Yani ne aklıma şu yemek bitsede  yatak-mutfak-koridor neresi olursa sevişelim geliyor ne de kalkıp şaaap diye öpsem mi ki geliyor.O esnada sadece garsondan nar ekşisini nasıl alabilirimi düşünüyorum.Yani sapık değilmişim aşık olunca oluyormuş rahatladım.

Ben bu haldeyken benim sevgili sevgililerinden yeni ayrılmış kızçelerim kendilerini one night olayına öyle bir kaptırdılar ki yemin ediyorum yanlarında kendimi bakire gibi hissediyorum bu sebepten.Biri global çalışırken diğeri ne kadar eski platonik aşkı var sıradan geçiriyor.
Ve ben anlatım duvarı gibi oldum resmen. Bense hangi projeyi nereye getirdim? Hangi müfettiş ile görüştüm ? Hangi adamı nasıl tersledim? Kimi kızdırdım? Kim beni çok güldürdü ? Kim vericem sandı ama avcunu yaladı adlı anlatımlarımla ortalığa NEŞE saçıyorum..Şikayet etmiyorum halimden son derece memnunum aslına bakarsanız.Çok eğleniyorum çok gülüyorum ve aslında yaptığım hatalarımı görüyorum..

Ama bu durumlar arasında bir kızçem varkı fuck body( buddy değil ben böyle diyorum) sine aşık oldu.Hem de ne aşk.off offf ..Korktuğum başıma geldi..Başkasına aşıkken onu sadece sex amaçlı görürken o başkası hayal oldu..Ve ortalığa aşk=fuck body çıkıverdi. Durumlar şimdilik böyle bakalım..

İstanbul u bu halde bu kadar güzelken bu kadar kahkahalı iken  bırakıp gitme düşüncesi günden güne ağır gelmeye başladı kabul ediyorum..

yalnız başlık nasıl alakasız nasıl sik gibi kaldı orda:)

uzunbacaklibaba



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder