26 Kasım 2012 Pazartesi

işte öyle..

O nasıl bir karşılaşmaydı yahu?
Yok anlatmayacağım çok gereksiz çok luzumsuz çünkü.. Tek düşündüğüm şu oldu; orada O' nun dışında 300 insan vardı belki ve hepside O'dan daha yakındı bana.Sadece buna üzüldüm o an.Mekanı koşarak terk etmemin tek sebebi oydu..Neyse..

Her şey nasıl gidiyor hiç bir fikrim yok..
İş teklifini kabul ettim ama hala emin değilim. Kararlarımdan hep emin olmuşumdur ilk defa bu kadar bocaladım bu kadar git gellerle üzdüm kendimi. Annem dün çok güzel bir tespit yaptı. Onsuz kendi hayatınla ilgili verdiğin ilk büyük karardı ve sen günlerdir ilk defa bana çok yalnızım diye yakındın.O yüzden bu kadar emin olamıyorsun ve seni çok yi anlıyorum birbirinize çok emek harcamıştınız ve böyle büyük kararlarda hiç yalnız bırakmadınız birbirinizi dedi.Annecim sen evet yalnızsın ve ben o istdiğin boşluğu dolduramam dedi..Çok doğruydu.Beni en doğru en ağır eleştiren insandı O, çok çok uzun zamandır hayatımdaydı. Ve şimdi ben sadece benimleydim O yoktu.O yüzden de herkese anlattım herkesten medet umdum yakın-yabancı demeden anlattım ama tatmin olamadım.Aynı  O'nun şu an yaşadığı her şeyin o farkında olmadığı halde yarım yaşadığı gibi benim dinlediğim her yol da yarım kaldı..
Sonra bir gün sabaha karşı 04:00 gibi çıktım sahile indim.Güneş doğana kadar düşündüm. Sabah da arayıp kabul ettiğimi söyledim. Ama dedim ya hala emin değilim..Bakalım 2013 bize neler getirecek?
Bu günlerde bir boş vermişlik bir siktiretçilik bir koyarım götüne gitsincilik aldı başını gitti bende.Pek de şikayetçi değilim aslına bakarsanız.

Proje 01 güzel çok güzel gidiyor.Pek bi heyecanlı pek bi gururluyum ne yalan söyliyeyim:) Gerekli belgeleri mail yolu ile istedim O'dan. Her şey çok güzel olsun minik yetenekler bu okulla hayat bulsun tek istediğim bu..

1 yıl oldu ..Ben 1 yıldır yalnızım..Ve nedense kimseyi hayatıma sokma isteği içinde değilim.. Sözde libidosu yüksek bir kadındım.Değilmişim..Ben bildiğin aşık olduğu adamla sex yapmaya aşık bir kadınmışım.Yani aşık olmadığım sürece bir boka yaramazmışım.

İşte böyle ,şimdilik bu kadar..

uzunbacaklibaba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder