4 Ocak 2013 Cuma

Eskrim

Dur durak bilmeyeceğim bir yıl olacağını zaten biliyordum.
Ama bu kadar keskin kararlı olacağının hiç farkında değildim.

iş nonstop çok eğlenceli çok yoğun ve her gün yeni yeni insanlar tanıyarak devam ediyor..

Bense vakıf-proje 01 derken koşarak her yere yetişmeye çalışıyorum.
Ve sanırım bu durumu epey seviyorum.

Bir taraftan evde eşyaları topluyorum beklediğim evin boşalmasına günler kaldı.
Diğer yandan araba bakıyorum mart gibi bir düldülüm olsun istiyorum..

Ama en farklı haberim eskrime başlıyorum. Neredeyse 3 yıldır sürekli araştırıp araştırıp bıraktığım bir şeydi. Ve sonunda kayıt oldum. Hemde epey epey ciddi.Masterlarda eğer kurları tamamlarsam turnuvalara bile çıkabileceğim bir dereceye gelebilirim.

Bir taraftandan tabii ki sevgili maraton hazırlıklarımız devame diyor. İlk maraton runAntalya ile 3 martta.Onun antreman programı da yarın sabah başlıyor..

Neyse şimdilik 2013 den bu kadar. Arnavutköy Balıkçısından yazıyorum şimdi. 15 kişilik masada  kimse tabii ki hala gelmedi :)

Aman no name blogumu bilmesinler hadi ben gittim..

uzunbacaklibaba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder